CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, October 15, 2009

..Sepi Seorang Perindu..

Bilaku rindu padamu
Terasa kuatnya cintaku
Terbangkit resah terpandang wajahmu
Bertambahlah kasih sayangku

Sesaat kau tak ku pandang
Terasa sepinya jiwaku
Tertunggu aku hadirnya dirimu
Walaupun sekelip mata

Betapa sepinya hidup seorang perindu
Dihanyut oleh keresahan
Rindu hatiku tak jemu padamu
Selagi kau masih ku cinta

Biar apa pun yang memisahkan
Namun ku tetap menyintaimu
Selagi hidup belum berakhir
Selagi itu ku merinduimu

Ku seorang perindu sepi
Tak jemu ku terus menanti



~.. di saat aku berjauhan dari keluargaku dan sahabat2 ku, kesepian sering menghantuiku.. hari-hari yang aku lalui tiada lagi indahnya..yang kuharapkan hanyalah kehadiran si dia yang mampu merawat kesepian hatiku..namun semuanya hanya tinggal impian kerna aku tak mampu menggapai impian untuk setiap saat bersamanya walaupun di kejauhan. masanya bukan untuk aku sahaja..masanya tetap untuk teman-temannya.aku tidak pernah mengganggunya tika dia bersama teman-temannya. namun entah kenapa kali ini aku rasa kecewa bila aku dibelakangkan dan teman-temannya menjadi keutamaannya..namun aku pendamkan kesedihan dan kedukaan aku. biarlah dia hadapi hari-harinya bersama teman tersayang..biarlah aku disini menjadi "sepi seorang perindu"..biarlah aku disini menanti kehadirannya untuk melunaskan kerinduan yang berbeku di hati ini.. tiada lain yang kupinta melainkan kebahagiaan dirinya walau dia bukan disampingku..cuma AKU TERLALU RINDUKANNNYA...~~



p/s:
sayang,
hadirlah dan temanilah kekasihmu ini yang dilanda kesunyian..
sayang,
hadirlah dan lunaskanlah kerinduan kekasihmu ini..


aku dambakan kehadiranmu sayangku...~~dianzdiana

0 comments: