CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, July 19, 2008

...MusiC is My LiFe....


dalam meniti arus kehidupan..

ada di satu saat ketika aku akan rasa sunyi, sepi, gembira, sedih, kecewa dan pelbagai emosi yang bleh menguasai aku...

namun di saat aku hadapi semua ini..aku tak pernah keseorangan kerna music sering menemani aku di saat suka dan duka..

music la penghibur aku disaat suka dan duka..

music banyak memainkan peranan dalam hidupku..kekadang lagu yang tercipta ada kaitan dengan hidupku dan kekadang lagu yang tercipta memberi semangat dan sumber inspirasi kepadaku dan kekadang lagu buat aku sedih mengenangkan seseorang dan kenangan..

namun..walau apapun peranan lagu padaku..lagu tetap mengiringi dan menemani hidupku...tanpa music hidupku bertambah sepi..tiada irama dalam hidupku..

hmm..korang mesti tertanya apa lagu la yang aku layan kan??hehe..sesetengah yang mengenali aku pasti tahu aku nie jenis layan lagu mcmmana..but utk sesapa yang tak tahu..biarlah aku beritahu di ruangan blog ini..

so sesapa yang minat sama ngan aku bleh la share pendapat..hehe...

aku meminati lagu nasyid, lagu yang ada nilai cinta dan sahabat...

aku minat rock cintan mcm kumpulan lama-lama la mcm ukayz, umbrella, exists, spring and mcm2 lagik la...

actually aku bukannya orang yang jenis minat lagu kerana artis tapi aku jenis yang minat pada lirik lagu dan cara penyampiannya..aku jenis yang sentimental la..hehe...aku ada gakz layan lagu english but tak banyak la...smuanya depends on lyric..kalau liriknya menyentuh naluri hati aku, aku pasti akan minat lagu tue..hehe...

kesimpulannya....MUSIC=LIFE [tanpa music, sepilah hidupku]

1 comments:

fier said...

hai dianzz,,

ssh2 jer update blog untk sy..

sy hargai sgt2,,ehhehe

best la cter awk..awk jgn update lg yaa..sy nk bce lg story cnta ptama awk,line asyik lag jer..

xdpt nak feel hehehe